Avatar billede martin181 Nybegynder
02. december 2004 - 11:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Felter der ikke opdaterer sig ved udskrift

Hejsa!

Jeg har et dokument som har nogle felter den skal opdatere ved udskrift - men det sker ikke...

Jeg har været inde og tjekke her:

- Funktioner - Indstillinger - Udskriv - Opdater felter og opdater kæder har begge flueben i feltet.

Nogen der har en god ide?

Nåh ja... jeg bruger office 2000...
Avatar billede rvm Nybegynder
02. december 2004 - 11:52 #1
Hvad er det for nogle felter - send eventuelt en kopi til rvm@teknologisk.dk
Avatar billede martin181 Nybegynder
02. december 2004 - 11:59 #2
Mit sidehovede består af tekst fra et andet dokument, som automatisk bliver indsat.
Jeg har ændret i min sidehoved fil - men den "husker den gamle for godt" og har den tekst med, medmindre jeg vælger manuelt at opdatere dem... Jeg kan ikke umiddelbart sende dig en kopi:

- Jeg må ikke rette i min skabelon, da den er lavet sammenhørende med en makro, som kaldes før den åbnes - og jeg har ikke selv lavet denne makro, så den vil jeg ikke ind og rode i....

Jeg har forsøgt mig med at rette skabelonen til og så gemme den - men så mister den forbindelsen til makro'en - og så går det ikke - da folkene på kontoret bruger makroen sammen med skabelonen hele tiden...
Avatar billede rvm Nybegynder
02. december 2004 - 12:07 #3
Jeg ved ikke hvad der kan være galt og når du ikke kan sende den til mig, så kommer jeg det nok ikke nærmere - der kan jo ske alt muligt i den makro, som gør at det ikke virker...
Avatar billede martin181 Nybegynder
03. december 2004 - 15:25 #4
Hej igen...

Jeg forsøgte mig med lidt af hvert igår...

Men først da jeg fik genstartet hele serverfarmen - så fik jeg det til at virke...

Så det har sikkert ikke engang været et word problem... men tak for dit forsøg :-)