Avatar billede laurids Nybegynder
01. december 2004 - 23:37 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Program til visning af diasshow fra cd

Har en stak billeder som jeg gerne vil kunne køre som et diasshow direkte fra cden. så både billederne og programmet ligger på skiven. man kunne selvfølgelig også bare lægge billederne på skiven og vise dias med xp billedfremviser, men da nogen af mine venner som skal kunne se billederne ikke har xp hva så. havde tænkt på noget powerpoint men det ville tage lidt lang tid at lægge ca 200 billeder ind der.

hilsen laue
Avatar billede espersen Novice
01. december 2004 - 23:38 #1
Avatar billede Beach Mester
02. december 2004 - 01:52 #2
Jeg bruger selv FotoAngelo fra ACD Systems:
http://www.acdsystems.com/english/products/fotoangelo/index

Det er utroligt nemt at arbejde i, man kan enten lave et show til at vise fra programmet, men det er også muligt at eksportere det til en enkelt *.exe fil så du samtidig ikke kan kopiere billederne. Prøv det, jeg downloadede trail versionen og 2-3 dage senere købte jeg programmet:-)

//Beach
Avatar billede nva Praktikant
02. december 2004 - 08:07 #3
Irfanview, som er gratis, kan lave slideshow - måske kan du bruge den.
Avatar billede falster Ekspert
02. december 2004 - 10:42 #4
Den gratis Vallen Jpegger er nærmest lavet til formålet. Har selv brugt den flere gange.

http://www.vallen.de/freeware/index.html#Vallen%20JPegger