Avatar billede peleiden Nybegynder
01. december 2004 - 13:52 Der er 2 kommentarer

swf vil ikke vise knap

Hej

Jeg har lavet en flash application som er en simpel form i flash med en input box og en knap.

Jeg oplever nu at der er forskellige bugs på forskellige computere. Nogle kan ikke se rammen om inputfeltet men kan godt skrive i det, andre kan godt se knappen men kan ikke se Knappens tekst som er 'send'. Nogle kan endda ikke se knappen overhovedet.

Nogle der hved hvorfor disse mærkelige fejl opstår. Jeg troede at en swf var en swf og at alle kan se dem ens???
Avatar billede pyroman Nybegynder
01. december 2004 - 15:55 #1
Æhh lyder da også mærkeligt - den med teksten kan måske forklares: Hvis du bruger en speciel font, så skal folk jo også have den med, og så skal du embedde teksten i dit tekstfelt eller bruge statisk tekst...

Men normalt plejer der ikke at være så store forskellige i de forskellige playere (og nej der er ikke forskel på en swf-fil - men der er forskel på de plugins som afspiller filerne)
Avatar billede peleiden Nybegynder
01. december 2004 - 17:17 #2
Ok, så d et kan godt have noget at sige hvis man afspiller en flashMX - swf med en gammel flash plugin?