Avatar billede ildmyren Nybegynder
01. december 2004 - 10:59 Der er 11 kommentarer

Søgeord på hjemmeside ?

Jeg skal have lavet så min hjemmeside kan blive fundet på google, jubii osv.

Jeg aner ikke hvor jeg skal starte eller slutte, hvad der skal gøres eller hvor. Kan i venligst forklare mig hvordan jeg får min side vist på diverse søgemaskiner via særlige ord eller sætninger.

mvh
ildmyren
Avatar billede popsy Novice
01. december 2004 - 11:01 #1
Prøv at søge i artikel sektionen på eksperten, søg på navnet bufferzone, han har lavet nogle ret gode artikler om emnet. :)
Avatar billede levich Nybegynder
01. december 2004 - 12:13 #2
http://www.metamaten.dk er en hjemmeside, der guider dig igennem opsætningen af såkaldte metatags. Søgemaskiner bruger metatags, når siden katalogiseres.

Brug dette direkte link, når du skal have lavet koderne til din hjemmside: http://www.metamaten.dk/avanceret.htm
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. december 2004 - 13:06 #3
Glem metatags, deter 3 år siden de var hotte, i dag virker de ikke, når vi taler om placering
Avatar billede levich Nybegynder
01. december 2004 - 14:09 #4
ok bufferzone, hvad skal man gøre i stedet?
Avatar billede ildmyren Nybegynder
01. december 2004 - 14:14 #5
Ja tak, det vil jeg også gerne vide - indtil videre er jeg bare forvirret :/
Avatar billede levich Nybegynder
06. december 2004 - 08:44 #6
Avatar billede levich Nybegynder
13. december 2004 - 00:23 #7
Avatar billede levich Nybegynder
14. december 2004 - 16:02 #8
Her http://www.google.com/addurl.html kan du tilføje din hjemmeside til google. Jubii har p.t. ikke mulighed for gratis tilføjelse af hjemmesider til deres database.
Avatar billede levich Nybegynder
21. december 2004 - 10:32 #9
Har du fået svar nok?
Avatar billede ildmyren Nybegynder
22. december 2004 - 15:51 #10
nej, jeg forstår stadig ikke hvorledes man får lavet bestemte søgeord, som får søgemaskiner til at vise min side, når der bliver lavet en søgning på de ord jeg har valgt.
Avatar billede levich Nybegynder
22. december 2004 - 16:17 #11
Prøv at læse artikelen http://www.phpuniverset.dk/show_artikels.phtml?ArtikelID=16 igen.

Det vigtigste er forsidens overskriften: <title>bla bla bla</title> og hvad der ellers står på forsiden.