Er der nogen ”Eksperter” der kan foklare mig,hvad der er galt med min pc.Jeg har lige købt en Maxtor Onetouch II Harddisk,med Retrospect Express backup program.Hver gang jeg tænder pcèn Popper den med følgende ”fejl”
Der er ikke nogen diskette i drevet indsæt en diskette i drev\device\harddisk4\DR13 Der er ikke nogen diskette i drevet indsæt en diskette i drev\device\harddisk2\DR12 Der er ikke nogen diskette i drevet indsæt en diskette i drev\device\harddisk4\DR12
Hvis jeg så går i msconfig avanceret start ,og fjerner flueben ved Retrospect Express Forsvinder fejlen,men så virker programmet jo ikke.Jeg har så efterfølgende fundet ud af ,at det er mine 4 diskette drev til div. Kamera kort ,som den vil have jeg skal sætte disketter i,ved opstart af pc.Hvis jeg så Deaktiverer disse 4 Drev i Enhedshåndtering,popper fejlen heller ikke op mere. Men så virker de jo heller ikke mere.Mine Drev således følgende ud:
jamn har du hentet driverne fra producenternes hjemmeside eller fra CDen. dem fra CDen kan sagtens være nogle måneder gamle, så det kan betale sig at opdatere
Det underlige ved det hele er at det lige så snart Retrospect er installeret,og så comp. skal genstartes popper fejlen op.Om det så er selve Retrospect,eller mine diskette drev der er noget galt ved jeg ikke.Mht. til mine drev,er de så "rigtige", jeg mener mht. maxtor (L:) drevet,som jo ikke er koblet til hele tiden ?.
Jeg kender ikke lige Maxtors backup program (bruger min harddisk som ren USB disk), men kan man vælge hvilke drev det program skal tage backup af og måske fjerne de drev der ikke skal tages backup af?
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.