Avatar billede boxer Nybegynder
28. november 2004 - 16:19 Der er 1 løsning

Findes der noget kode der sikrer ens hjemmeside/url ikke fjernes

Hejsa

Først vil jeg lige sige at jeg ikke har nogen som helst forstand på HTML.
Findes der noget kode jeg kan smide ind på min hjemmeside, der sikrer at den altid kommer med når der "crawles"? Og som også sikrer at den ikke kan fjernes?

Problemet er at min url forsvandt i Googles søgeindex fra den ene dag til den anden. Det var desværre den dag hvor siden blev omtalt i Fyens Stiftstidende og TV2/fyn.

Jeg kan stadig finde den på Jubii, msn og Yahoo.

P.S. jeg har forsøgt at kontakte Google men har kun fået et "automatisk" svar.

Kan en hacker f.eks. fjerne siden fra indekset uden om goggle?

Jeg har selvfølgelig lagt url'en ind igen men der går jo måneder inden det optages igen.

Håber der er en der kan hjælpe
Avatar billede boxer Nybegynder
29. november 2004 - 22:50 #1
lukket