Avatar billede lowas Nybegynder
28. november 2004 - 16:18 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Er den digi cam god?

Har kigget på denne digital kamera. Min sony gik i stykker så gider ikke at betale de helt store summer på digital kamera igen, derfor leder jeg efter en middel god en.
Har kigge på denne her:
http://www.levi.cz/clanek.php?market=&id=5045
Prisen ligger omkring 1200.-
Hvad siger i?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
28. november 2004 - 16:34 #1
Avatar billede mattbaker Nybegynder
30. november 2004 - 17:21 #2
Jeg tror du vil komme til at fortryde hvis du køber det... Hvad med at kigge brugt? Så får du altså meget mere for pengene...
Bare min mening... :)
-MattB
Avatar billede streetboy Nybegynder
03. december 2004 - 13:36 #3
Hej!!

Tror det var en god ide´ at søge på edbpriser.dk
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=52031

Tja det er naturligvis svært at råde ....men jeg ville købe et
camera fx Nikon, Pentax, Olympus, Canon sidstnævnte bruger hvis samme
kort som Sony

mvh
Streetboy
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2004 - 23:32 #4
vent og køb noget når du har lidt flere penge til rådighed

canons små digital kameraer kan anbefales

det er dumt og købe et billig noname kamera som du vil fortryde kort tid efter pga dårlig kvalitet

canon bruger cf kort og ikke dem sony bruger som er media stick
Avatar billede streetboy Nybegynder
05. december 2004 - 20:46 #5
Hej Jetdirect

Ok jeg har nok været for hurtig der omkring brug af kort, har haft Sony DSC-F828
mener og kunne huske den også kunne bruge samme kort som Canon

beklager :0(
Men med hensyn til priser så er Digitalcamera blevet billige og bedre så du har da ret i at man ikke skal købe et ukendt mærke.

mvh
Streetboy
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2004 - 16:56 #6
nu tænker du nok på canons små compact digital kameraer ,jeg kender dem ikke som sådan så jeg kan ikke sige om de kan tage andet end cf kort ,jeg har selv et lille slr 10d kamera :-))