Avatar billede gerlach-jensen Nybegynder
28. november 2004 - 03:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

"System privileges alert" fjern dig!!

Jeg har installeret Norton Antivirus 2003 på min Windows 2000 Professionel og hver gang jeg åbner et dokument i Word får jeg op til 4 "system privileges alert" som jeg skal klikke "close" på for at lukke dem. (eller vente 20 sekunder)

Hvilken indstilling skal jeg ændre på for at undgå dette?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. november 2004 - 03:19 #1
Prøv at disable office plugin'en i Norton.
http://support.microsoft.com/kb/329820

Norton AntiVirus 2004, Norton SystemWorks 2004, Norton AntiVirus 2003, Norton SystemWorks 2003, Norton AntiVirus 2002 or Norton SystemWorks 2002 Is Installed
Disable the Norton AntiVirus Office plug-in program. To do this, follow these steps: 1. Start Norton AntiVirus. To do this, click Start, point to All Programs, point to Norton AntiVirus, and then click Norton AntiVirus 2002.

Note If you installed Norton AntiVirus as part of the Norton SystemWorks 2002 program, click Start, point to All Programs, point to Norton SystemWorks, point to Norton AntiVirus, and then click Norton AntiVirus 2002.
2. Click Options (in Norton SystemWorks 2002, click Options, and then click Norton Antivirus).
3. Under Other, click Miscellaneous.
4. Under How to keep Microsoft Office documents protected, click to clear the Enable Office Plug-in check box, and then click OK.
5. Restart the computer.
Avatar billede gerlach-jensen Nybegynder
28. november 2004 - 03:23 #2
det vil jeg gøre, men vil det ikke have indflydelse på fremtidig beskyttelse af dokumenter?
Avatar billede gerlach-jensen Nybegynder
28. november 2004 - 03:28 #3
bingo, den er nu væk.. det var da dejligt..

Min mand Hojben siger at du måske kan hjælpe mig med dette spørgsmål?
http://www.eksperten.dk/spm/560856

Kast et svar :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. november 2004 - 11:31 #4
Jo, det vil det, men vi har før været ude i spørgsmål hvor vi har bedt brugere om at afinstallere Norton, og bagefter geninstallere det, og så virker det i 2 uger og går så i ged igen.
Så jeg vil foretrække ikke at have det plugin aktiveret *s*

Her kommer så et svar og jeg kigger lige om jeg har nogle input til dit andet spm :)
Avatar billede gerlach-jensen Nybegynder
28. november 2004 - 13:19 #5
takker
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. november 2004 - 20:09 #6
Velbekomme og takker for point :)