Avatar billede scivias Nybegynder
27. november 2004 - 21:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan får jeg min hjemmeside genindsat i DW

Efter udskiftning af harddisk har jeg geninstalleret Dreamweaver, men nu vil den ikke ligesom registrere mine hjemmesiderfiler længere. Jeg har ikke den store forstand på programmet, men er glad for at bruge det og det fungerer for mig.
Hvordan får jeg min - ret store og møjsommeligt opbyggede - hjemmeside "ind i" Dreamweaver igen, så filer automatisk sættes ind i hjemmesidebiblioteket osv. Jeg er ret meget på spanden og tingene er gået ned for mig en gang.
Mvh/S
Avatar billede flintstone Novice
28. november 2004 - 12:18 #1
Se mit svar på dit tidligere spørgsmål. Brug "Manage Sites".
Avatar billede scivias Nybegynder
28. november 2004 - 13:10 #2
Tak til flintstone for svar i anden sammenhæng.