Avatar billede migduvednok Nybegynder
27. november 2004 - 16:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

DW til interface til ftp-funktion?

Min ven vil gerne have en website som hans kammerater kan logge ind på og have adgang til hans filer. Selv vil han gerne kunne browse filerne, lægge nye filer op - heriblandt hele mapper af gangen!

Jeg har adgang til hans webhotel, hans database og har DW MX 04 - kan det lade sig gøre ven slags "webinterface"?

(pt. har jeg kun bygget login-skærmen)
(jeg ved allerede lidt om hvordan man laver en database og laver et webinterface til tilføjelse af nye poster, men har ikke prøvet det med FILER!)
Avatar billede migduvednok Nybegynder
27. november 2004 - 16:54 #1
skal man lave login-skærmen, som så (ved succesfuldt login) henviser til en alm. ftp://blablabla som viser det på traditionel windows manér? Kan man så trække filer fra f.eks. skrivebordet over i mappen?
Bare en tanke....
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
09. december 2004 - 05:15 #2
Tag dén :)

http://javascript.internet.com/navigation/ftp-server-login.html

Den løser problemet for vennerne, mens du uploader i DW.
Avatar billede migduvednok Nybegynder
09. december 2004 - 10:20 #3
kanon! kom med et svar så får du pointsne!
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
09. december 2004 - 22:22 #4
Nå - ja, det var mit første indlæg.

Tag dén :)

http://javascript.internet.com/navigation/ftp-server-login.html

Den løser problemet for vennerne, mens du uploader i DW.
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
13. december 2004 - 17:22 #5
Æv - ingen points?
Avatar billede migduvednok Nybegynder
13. december 2004 - 19:17 #6
undskyld :-)
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
14. december 2004 - 18:52 #7
Takker :)