Avatar billede daniel_thr Nybegynder
26. november 2004 - 15:05 Der er 3 kommentarer

Hvor kan man købe et CMS-system og installerer på egen server

Nogen der kender et sted, hvor man kan købe et cms-system hvor man få hele kildekoden med og derfor kan installerer det på sin egen server og videreudvikle på det.

Det SKAL være i ASP
Avatar billede jpvj Nybegynder
26. november 2004 - 15:13 #1
C2media - dansk produkt.

Proprietært men ikke så dyrt...
Avatar billede jpvj Nybegynder
26. november 2004 - 15:16 #2
Hmmm... det kan jeg ikke lige finde... gade vide om jeg husker forkert?
De ligger (lå?) på Østerbro.. Århusgade mener jeg...
Avatar billede olebole Juniormester
30. november 2004 - 01:08 #3
<ole>

At finde et CMS på Google er en anelse lettere end at finde en franskmand i Paris  ;o)
Du skal dog nok kikke efter et i OpenSource ... ellers må du sjældent rode i koden selv. Det er næsten ligeså let at finde på Google

/mvh
</bole>