Avatar billede svh Nybegynder
26. november 2004 - 10:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Indkøbskurv

Jeg har et script til en indkøbskruv - og det virker fint. Men - men - men - problemet opstår når jeg skal SENDE bestillingen. Hvilken kode skal jeg sætte ind, for at få sendt bestillingen til en e-mail adresse? Og gerne med bekræftelse på, at den er afsendt.
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2004 - 11:03 #1
Du kan sende info via Jmail eller ASPmail og derefter sende videre til en bekræftigelses side.
Avatar billede svh Nybegynder
26. november 2004 - 11:26 #2
*S* det lød temmelig russisk. Har prøvet at indsætte dette script:
<form method="post" action="mailto:modtager@email.adrssse.dk" name="Bestiling"></form>
men intet dukker op hos modtager

(selvfølgelig med en rigtig email adresse)
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2004 - 12:39 #3
normalt ville man indsætte bestillingen i en database, eller som du siger sende en mail til firmaet og en bekræftigelse til kunden.

Du skal hive ionformationerne over og så bruge en mail komponent som de to jeg har skrevet til at sende informationen videre med.

Du kan evt. sende en mail til osj@device.dk med hvor jeg kan se det eller sende filerne, så kan jeg se hvordan du gør det og hvad du evt. kan gøre for at få det til at virke.
Avatar billede svh Nybegynder
26. november 2004 - 12:53 #4
Tak sender den straks :-)
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2004 - 15:53 #5
Jeg hars endt dig en mail med filerne
Avatar billede svh Nybegynder
10. maj 2006 - 12:39 #6
Pokkers, hvor efterladende kan man være? Takker MEGET sent *S*