Avatar billede duckie2 Nybegynder
26. november 2004 - 08:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

webshop og regnskabsprogram

Hejsa

Vil lige forhører mig, om der er nogen der kender til webshop løsninger hvor der er integreret regnskabsprogran i.?
Altså således, at jeg kan klarer det hele via webshoppen og regnskabs programmet?
Avatar billede aagaard Nybegynder
26. november 2004 - 09:02 #1
Lytter med...
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2004 - 09:08 #2
Vi har og er stadig igang med at ucvikle et system der er en webshop og bagved er der regnskabsprogram der viser hvor meget hver sælger har solgt for og hvad der skal indberettes af moms osv. osv.

Shoppen fungerer og det jeg har skrevet ovenfor med regnskabssystemet.
Vi er igang med nogen udvidelser i det, sådan at man sidst på året skulle kunne trække alle data ud i et excel ark eller lign og så få et færdigt årsregnskab.

Eller kender jeg en, men helt hvor færdigt hans system er ved jeg ikke, I kan tage kontakt til ham. Systemet han har er http://www.invoice.dk/, men jeg kan ikke lige finde en email på han side.
Avatar billede duckie2 Nybegynder
26. november 2004 - 09:19 #3
Det som jeg mener er, at foruden webshoppen, at man også kan bogfører andre ting i regnskabet.
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2004 - 09:34 #4
Det kan man også, man kan taste regninger ind man selv får i firmaet, plus de fakturaer man laver der ikke har noget med websalget at gøre.
Avatar billede duckie2 Nybegynder
26. november 2004 - 09:41 #5
Kan du ikke smide et link til det i har lavet så?
Avatar billede duckie2 Nybegynder
20. december 2004 - 15:39 #6
han vil ikke ud med det ....... lukker
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2004 - 18:10 #7
Sorry duckie2, har ikke været på eksperten i et lille stykke tid, meget travlt på arbejdet. Men det er selvfølgelig ingen undskyldning for at hjælpe vennerne her på eksperten.

Linket er www.isystem.dk, vi er igang med at opsætte en demo, hvis I godt vil have login til den så send en mail på osj (A) device.dk
Avatar billede l_otto Nybegynder
03. januar 2005 - 16:09 #8
jamen scannet.dk har jo det hele..

www.scannet.dk

webshop & webfinance