Avatar billede bundkort Nybegynder
25. november 2004 - 20:06 Der er 4 kommentarer

IIS i Windows Home Edition.

Hejsa
Jeg ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig,
vil høre om det ikke kan lade sig gøre at få IIS instaleret på en windows home edition, har været inde i tilføj/fjern programmer, også tilføj/fjern windows komponenter, men der er IIS ikke, hvad skal jeg gøre?
Avatar billede vejmand Juniormester
25. november 2004 - 20:22 #1
IIS, hva er det nu lige det er?
Avatar billede resten Nybegynder
25. november 2004 - 20:35 #2
Det kan man godt men at poste muligheden herinde ville være at overtræde reglerne.

Internet Information Services.
Avatar billede bundkort Nybegynder
25. november 2004 - 20:41 #3
Resten, hvad mener du med at poste muligheden, det er da ikke at overtræde reglerne ved at svare på det.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. november 2004 - 20:42 #4
IIS er begrænset til Pro, og findes ikke til Home. Det kan dog godt installeres på Home, men kræver filer fra et andet MS OS.

Spørgsmålet er blevet besvaret op til flere gange, her på Eksperten.