Avatar billede hofer Nybegynder
13. marts 2001 - 19:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvem kender Amorphium Pro?

Jeg har et program fra gamle dage, som hedder Amorphium. Det blev lavet af et firma, der hed Play.Det er meget godt til at lave free-form-3D objekter i. Nu skulle der være kommet noget (set i tysk blad), som hedder Amorphium Pro, som ydermere skulle kunne lave Flashanimationer, måske lidt som Swift3D. Men det er lavet at et firma Electric Image. Er der nogen, som kender Amorphium Pro, og kan bedømme, hvad det du´r til?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. marts 2001 - 13:00 #1
Jeg kender ikke produktet Amorphium Pro, men de laver nogle meget gode 3D programmer. Så jeg er sikker på at Amorphium Pro er et godt og gennemtænkt program.

http://www.electricimage.com/

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. marts 2001 - 13:10 #2
Du kan faktisk hente en demo af programmet ganske gratis på http://www.amorphium.com/, så kan du teste det igennem.

/per
Avatar billede hofer Nybegynder
14. marts 2001 - 13:39 #3
Der sker noget hele tiden. Forleden kunne man ikke hente en demo.., men det er jeg så ved at gøre lige nu..