Avatar billede schom Nybegynder
24. november 2004 - 23:52 Der er 3 kommentarer

B-one og webmail login uden domænenavn

Hej,

Jeg har har en webmail (og domæne) hos B-one, af typen "navn@domæne.com".

Kan jeg lave noget smart, fx på min hjemmeside, så man ikke behøver at skrive navn@domæne.com, men kun "navn" når man logger ind i webmailen?

Hilsen

Kristian
Avatar billede baitianlong Nybegynder
25. november 2004 - 00:06 #1
Hvad er det, du vil opnå/have lavet?

Du vil kunne logge på din webmail fra din hjemmeside, eller hvad ?!?
Avatar billede mjense173 Nybegynder
25. november 2004 - 00:35 #2
Du kan evt. tilføje den form til din hjemmeside og via lidt javascript lave sådan at den automatisk smider dit domænenavn efter loginnavn, når den submitter..

Det kræver lidt fiksfaks, men det kan komme til at virke

<form action="http://webmail2.b-one.net/atmail.pl" method="post" name="loginPage" target="_top">
  <input type="hidden" name="MailServer" value="perdition.b-one.net">
  <input type="hidden" name="LoginType" value="xp">
  <input type="hidden" name="MailType" value="imap">
  <input type="hidden" name="Language" value="da_DK">
  <div class="maillogin">
    <label for="usernamehost">E-mail:</label>
    <input type="text" class="nice" id="usernamehost" name="usernamehost" tabindex="1"><br />
    <label for="password">Adgangskode:</label>
    <input type="password" class="nice" id="password" name="password" tabindex="2"><br />
    <div>
      <input type="submit" name="Login" border="0" tabindex="3"><br />
    </div>
</form>
Avatar billede schom Nybegynder
26. november 2004 - 10:56 #3
Ja, jeg vil gerne kunne logge på webmail fra min hjemmeside, men uden at skulle skrive domæne-navnet.

Hvordan laver jeg javascript, som automatisk smider domænenavnet efter loginnavn?