Avatar billede neander Nybegynder
24. november 2004 - 12:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gtatis HTML-editor?

Jeg søger en gratis HTML-editor med "what you see is what you get" - funktionalitet.

Jeg kager rundt i noget besværligt tabel-værk, og det ville lette arbejdet meget, hvis jeg kunne bruge en editor som kunne lave koden.

Nogen som kender en?
Avatar billede overchord Nybegynder
24. november 2004 - 12:09 #1
Der er TSW webcoder/webpad, som fungerer udemarket.
http://www.tsw.dk/download.php
Avatar billede neander Nybegynder
24. november 2004 - 12:13 #2
Hvad ligger under fanen QuickEdit? Jeg kan ikke umiddelbart se hvordan jeg kan redigere direkte i mit indhold... men måske jeg kan det under QuickEdit?
Avatar billede levich Nybegynder
24. november 2004 - 12:13 #3
Avatar billede neander Nybegynder
24. november 2004 - 12:15 #4
Det SKAL altså være med "what you see is what you get" funktionalitet! ellers kunne jeg jo bare bruge det jeg anvender normalt, som er HTML-kit.
Avatar billede schaefner Juniormester
24. november 2004 - 12:24 #5
TSW Webcoders QuickEdit er henne i den boldgade hvad angår WYSIWYG. Skal ikke kunne sige hvor anvendelig den er.
Avatar billede schaefner Juniormester
24. november 2004 - 12:24 #6
Den skriver dette når du går ind på QuickEdit:

WebCoders QuickEdit er baseret på en ActiveX kontrol fra Microsoft, og WebCoder har derfor ikke fuld kontrol over funktionen. QuickEdit bør kun bruges til mindre ændringer, og ikke til at skabe hele sites med. QuickEdit kan til tider skabe mindre pæn kode, og den benyttes på eget ansvar. Det anbefales at du altid gemmer dit dokument, inden du benytter QuickEdit. Ønsker du at fortsætte?
Avatar billede neander Nybegynder
24. november 2004 - 12:39 #7
lukker, forsøger mig med TSW og lidt kreativitet.