Avatar billede undercover Nybegynder
24. november 2004 - 11:13 Der er 2 kommentarer

Ang. slættelse af fil

mit spørgsmål går på følgende.
Jeg sad en dag og rodede med noget til min computer.. og i det kom jeg til at slette en "steam" fil, (hvilket jeg ik ved hva er).
Og mht. til det så fryser min computer, og begynder at genindstallere forskellige programmer, såsom avant browser, og msn messenger 6.2 osv. Og ved downloading går overførslen i stå pludselig. *jeg ved intet om computere stortset, og vil defor sætte stor pris på hvis nogle kender til problemet, eller løsningen?.. og hvis jeg f. eks prøver at overføre en fil fra en CD til min computer, siger den : Datafejl cyklisk redundanscheck.
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh. Klaus johnsen
Avatar billede frezzer81 Nybegynder
24. november 2004 - 11:54 #1
Nu skriver du dog ikke hvilket styresystem du bruger, men hvis du bruger 2000/xp så prøv at smid CD'en i og lad den boot op på den og vælg så reperaere og se om det hjælper. Held og lykke :)
Avatar billede undercover Nybegynder
24. november 2004 - 12:02 #2
undskyld :).. jeg bruger windows xp. pro. og har dog ik min cd hjemme lige nu, men jeg vil prøve at smide banditten i og se hva den siger til det!.