Avatar billede petersen Novice
22. november 2004 - 15:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kopiere billeder til cd

Når jeg har indlæst mine digitale billeder på pc'en i "billeder" og vil brænde dem ud på en cd, så sker der ikke noget, men hver gang jeg starter pc'en får jeg en meddelelse i højre hjørne om at der er billeder klar til at brænde til cd, men jeg kan ikke! Hvorfor?
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2004 - 16:02 #1
Prøv at højreklikke på dit drev i Explore, og vælg: Write theese files to CD
Avatar billede petersen Novice
23. november 2004 - 15:50 #2
Undskyld min uvidenhed, men hvad er " dit drev i explore " ?
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2004 - 23:00 #3
Dobbeltklik på My Computer.
Højreklik på dit CD-ROM drev (der hvor skiven sider i, som skal ha' brændt billederne), og vælg "Write these files to CD"
Avatar billede petersen Novice
24. november 2004 - 15:52 #4
Jeg prøver!
Avatar billede petersen Novice
24. november 2004 - 15:58 #5
Det virker, mange tak!
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2004 - 17:36 #6
any time... :-)