Avatar billede master-zalle Praktikant
22. november 2004 - 10:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Emails på Firmaér?

Findes der ikke en søgemaskine hvor jeg kan søge efter Emailadresser på firmaer i en bestemt kommune/amt.......
Avatar billede venturer Nybegynder
22. november 2004 - 10:08 #1
Ikke umiddelbart. Men de fleste offentlige sider giver dig mulighed for at søge/browser de lokale adresser.
Avatar billede krogsager Nybegynder
22. november 2004 - 10:12 #2
www.krak.dk
Kan faktisk meget i den sammenhæng.
Avatar billede master-zalle Praktikant
22. november 2004 - 10:22 #3
ikke andre muligheder??? kan ikke bruge krak til det jeg gerne vil
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. november 2004 - 10:25 #4
Det gør der ikke, det ville gøre det for let for spammerne at operere. Faktisk beslytter firmaerne ofte deres e-mail adresser mod automatisk harvesting