Avatar billede avoid Nybegynder
21. november 2004 - 23:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Links samlet?

Hej.

Der findes mange forskellige sider hvor idéen bag websitet er at samle links i en kategori. F.eks findes der internetplads.dk hvor man kan finde webhoteller. Jeg vil gerne starte sådan en side da den ikke kræver fuldtidsjob.

Er der nogle af jer der kan komme med nogle idéer om hvilke links inden for hvilken kategori man kunne samle og gøre nyttig for brugerne?

På forhånd tak.

Regards
Martin Hansen
Avatar billede peterkopi Nybegynder
22. november 2004 - 13:53 #1
Hvad kan du bidrage med?
Avatar billede avoid Nybegynder
22. november 2004 - 22:51 #2
Programmering
Avatar billede jenslykke Nybegynder
27. november 2004 - 20:22 #3
og hvad har du brug for, en sælger??? der tager kontakt til udbyderne og sælger dem en "annonce" plads???

jeg har en lignende ide men kategorien er En helt anden... (holder den lidt tæt)
Da det er et projekt jeg selv vil have lavet Dog kan jeg ikke programmere eller noget men jeg kan sælge!!!!

Jens
Avatar billede hvidtsted Nybegynder
11. februar 2005 - 13:35 #4
I og med at ideen, faktisk er hugget, eller i hvert fald er blevet brugt/set før. Så synes jeg at du skal gå ind på kendte sites, som www.ni.dk, eller lign. for når du alligevel er igang med at hugge ideer, så kan du jo lige så godt "hugge videre" Men ellers så skal du i første omgang tage de links til de ting og sider du interessere dig mest for,(så det stadig er skægt at lave) og så måske viderudvikle lidt på ideerne.

De er supervigtigt at du for hvert "step" du laver på den hjemmeside ser det fra brugerens perspektiv, eller spøger folk om hvad de synes. (folk der ingen rigtig erfaring har med hjemmesider) for de vil være de bedste "testere" til at se om dit site er brugervenligt...

Ideen er udemærket, men lav det brugervenligt, for det er der mange af andre udbyder af den slags hjemmesider og med brugervenlighed går de andre tit galt i byen.
Avatar billede hvidtsted Nybegynder
21. februar 2005 - 11:11 #5
Tak for point... Håber du kunne bruge det jeg skrev?