Avatar billede eksplayer Nybegynder
21. november 2004 - 17:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Film på hjemmeside

Hvordan viser man smartest et filmklip på en hjemmeside - når jeg siger smartest så mener jeg så flest mulige vil kunne se den.

Hvilke format? og evt et link til hvordan man gør...

Har selv tænkt på flash eller quicktime
Avatar billede eksplayer Nybegynder
21. november 2004 - 17:26 #1
Tror jeg har fundet svaret her: http://eksperten.dk/spm/498302
Avatar billede 13thsky Nybegynder
21. november 2004 - 17:27 #2
hvis du ligger den i windows media file - format, vil alle brugere med IE, jo kunne se den i browseren.. og yderligere sikrer du dig alle windows brugere generelt, da windows media player jo er integreret i windows..

//13