Avatar billede giismo Novice
20. november 2004 - 19:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

billed behandlings program.

hejsa.

jeg leder efter et godt og lidt billedbehandlings program, sådan et program hvor man kan ligge sine digitale foto ind og lave en slags billed arkiv i selve programmet, og man skal kunne rediger billeder sådan noget som fjerne røde øjne og den slags.

nogen der kender til sådan et program. send mig gerne et link og det må gerne være til en gratis version ellers så billigt som muligt.

send gerne et link.

100 point til den person der kommer med det program jeg vælger at bruge. husk linket.

giismo
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
20. november 2004 - 20:05 #1
Avatar billede mattbaker Nybegynder
20. november 2004 - 20:05 #2
Hvis du skal igang med noget seriøs billedbehandling skal du nok vælge Adobe Photoshop... Desværre er det bare ret dyrt!
Men www.irfanview.com kan også klare de fleste opgaver, og så er det gratis ;)
-MattB
Avatar billede chili17 Nybegynder
20. november 2004 - 20:51 #3
Programmet er gratis - hæftet koster 89 kr - nemmere og bedre kan det næsten ikke være

Har ikke prøvet det - bruger selv PSP ver.9, som jeg syntes er godt (bliver kaldt amatørens Photoshop)500-600 kr

Der er også photoshop elements til 500-700 kr
Avatar billede chili17 Nybegynder
20. november 2004 - 20:52 #4
Avatar billede giismo Novice
12. juni 2011 - 18:44 #6
svar
Avatar billede chili17 Nybegynder
12. juni 2011 - 21:20 #7
hmm