Avatar billede many Nybegynder
19. november 2004 - 20:58 Der er 5 kommentarer

Still-billede til film?

Hej (beklager på forhånd, hvis sp. stilles i forkert kategori - bedre forslag modtages gerne :o)

Jeg har brug for at lave et panorama still-billede om til en film.

Filmen skal køre i en uendelig løkke, hvor man ser panoramabilledet glide langsomt forbi. Den skal kunne køres fra en PC (der via kanon blæser den op på et hvidt lærred).

Jeg brugt en del tid på panoramas.dk, men ikke fundet løsningen.

Hjælp? Tak!

/many
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. november 2004 - 21:15 #1
Hej der. Kunne det ikke laves i Flash i stedet - En loopende film lyder for mig ikke super optimalt. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med selve panoramet, men ved andre har spurgt i kate 20 for nylig.
Avatar billede many Nybegynder
19. november 2004 - 21:34 #2
Selve panoramaet plimrer jeg sammen i PS, keine problem der. Men hvis jeg skal ud i noget med Flash, så er jeg endnu mere på den, da jeg kun er nogenlunde inde i QT og Premiere - og slet ikke Flash.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
20. november 2004 - 11:14 #3
Med Windows Media kan du godt i din ASX fil sætte loop til uendelig, men jeg tror der bliver et lille 'blik' hver gang filmen skal starte forfra.

Derimod er jeg sikker på at nikolajdu har fat i noget der er mere rigtig. Jeg ved at man i ShockWave kan sætte lydhovedet til at loope uendeligt med kommandoen 'go the frame' (eller noget i den retning). Det kan man garanteret også i Flash og det ved jeg, at nikolajdu ved en masse om :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. november 2004 - 12:45 #4
Tony har fuldstændigt ret. Jeg ved også at det sværeste ved at lave flashen egentligt er at lave billederne korrekt, så M kom op på hesten igen og kast med tæjlerne ;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. november 2004 - 12:45 #5
tøjlerne