Avatar billede the_worm Nybegynder
19. november 2004 - 15:28 Der er 30 kommentarer

Gendannelse af worddukument

Hej i må virkeligt hjælpe mig..

Jeg har fået tilsendt en del af et projekt, som jeg skriver sámmen  med en anden, da jeg skulle hente det fra min hotmail, trykkede jeg på "Åben" og skrev 4 sider til og har gemt undervejs hele tiden.. jeg ville så sende den videre ud i gruppen, og lukkede derfor dokumentet..

men hvor er det dokument så nu???

Hjælp mig, jeg har søgt på hele c-drevet, under *.doc og på navnet og dele af navnet plZ det må da kunne findes!!!
19. november 2004 - 15:36 #1
Slå visning af skjulte filer og mapper til, før du søger. Så tror jeg du finder det.
Avatar billede barklund Nybegynder
19. november 2004 - 15:36 #2
Hvad har det med TeX at gøre?

Og du skal nok kigge i dine "midlertidige internet-filer" for din aktuelle browser.

--
Morten Barklund
19. november 2004 - 15:39 #3
I "Denne computer" vælger du Funktioner->Mappeindstillinger, fanen Vis, vælg feltet "Vis skjulte filer og mapper"

Foretag herefter en søgning.
Avatar billede the_worm Nybegynder
19. november 2004 - 15:40 #4
hvor ligger temp filerne til IE6 ??
Avatar billede the_worm Nybegynder
19. november 2004 - 15:41 #5
på win xp
19. november 2004 - 15:41 #6
Du skal stadig slå visning af skjulte filer til, for at se indholdet.

c:\Documents and Settings\"user"\Lokale indstillinger\Temporairy Internet Files
19. november 2004 - 15:42 #7
c:\Documents and Settings\"user"\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files
Avatar billede barklund Nybegynder
19. november 2004 - 15:45 #8
PS: Jeg vil gerne sætte fornyet fokus på mit spørgsmål om, hvad det har med TeX at gøre :)
Avatar billede the_worm Nybegynder
19. november 2004 - 15:46 #9
der ligger den ikke.. og jeg har slået vis skjulte filer til
Avatar billede the_worm Nybegynder
19. november 2004 - 15:47 #10
TeX?
19. november 2004 - 15:47 #11
Har du prøvet den søgning, jeg foreslog?
Avatar billede the_worm Nybegynder
19. november 2004 - 15:48 #12
ja det har jeg..
19. november 2004 - 15:48 #13
barklund>> Er det ikke forholdsvist tydeligt at det er blevet oprettet i en forkert kategori.
19. november 2004 - 15:50 #14
I Word vises nederst i menuen Filer en liste over de senest anvendte filer, prøv at åbne dokumentet herfra, og se hvad der sker.
Avatar billede the_worm Nybegynder
19. november 2004 - 15:50 #15
hmm forstår jeg da ikk havde ellers valgt word..
Avatar billede the_worm Nybegynder
19. november 2004 - 15:51 #16
jeg har set der.. og i menuen start,, men den er ikke skrevet der..?! den starter fra det dokumenten jeg havde åbent før det.. !
19. november 2004 - 15:53 #17
Så er der meget der tyder på, at du IKKE har gemt dokumentet. (Jeg er ked af at sige det)
Avatar billede the_worm Nybegynder
19. november 2004 - 15:54 #18
jeg har hele tiden trykket på gem-disketen i word, men er problemet ikke at jeg havde sagt åben dokument istedet for gem-dokument til at starte med.. men vil der ikke ligge nogle temp filer et eller andet sted??!
19. november 2004 - 15:57 #19
Problemet havde ikke eksisteret hvis du havde gemt dokumentet inden du begyndte at arbejde med det. Det har du helt ret i.

Men hvis du havde gemt dokumentet undervejs, ville det være et eller andet sted på dine diske, og det ville stå i Word's Filer-menu og under Start->Dokumenter.
Avatar billede the_worm Nybegynder
19. november 2004 - 15:57 #20
det har jeg gjort men det gør den ikke?!
19. november 2004 - 15:58 #21
Prøv at foretage en søgning på dele af indholdet i filen, i stedet  for filnavnet/dele af filnavnet.
Avatar billede kalp Novice
19. november 2004 - 16:30 #22
prøv følgende

c:\Documents and Settings\"user"\Lokale indstillinger\Temporairy Internet Files\content.IE5\

kig deri..

slutningen content.IE5\ kan også være content.IE6\

afhængig af din browser
Avatar billede kalp Novice
19. november 2004 - 16:42 #23
mit forslag ville være at du gør følgende

åbn din hotmail igen... åben det dokument som du gjorde sit.. direkte fra hotmail altså... når du har gjort det sig gem som og lad VÆRE med at gemme.. men så kan du jo se den du gemte sidst!!! marker den og sig kopir.. sæt den ind på dit skrivebord.

svar

er der ikke... så har du mistet den.. for du skal finde den sådan!
Avatar billede kalp Novice
19. november 2004 - 16:43 #24
åben det dokument som du gjorde sit..

=

åben det dokument som du gjorde sidst..

gentag processen som sidst.. lad som og du vil gemme.. ved at sige gem som.. for så ender du i den folder hvor du gemte din opgave sidst:) kopir den!
Avatar billede japping Nybegynder
19. november 2004 - 16:56 #25
Jeg foreslår følgende:
1) Led efter alle ændringer på HardDisken som er foretaget i det tidsrum som du gemte filen.
2) Måske virker følgende også på hotmail. Prøv at åbne den mail som du oprindelig fik tilsendt dokumentet i. Åben så Word-dokumentet i dokumentet og se om dine rettelser er tilføjet den "gamle" mail.

(Jeg vælger "svar" da jeg nok ikke får kigget på dette spørgsmål igen.)
21. november 2004 - 21:38 #26
.... noget nyt ???
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 11:53 #27
Der er slet ikke kommet input fra spørgeren hehe hvorn' skær den mester?:p
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 22:59 #28
Husk at lukke spørgsmålet:)
Avatar billede kalp Novice
30. januar 2005 - 16:07 #29
the_worm vi savner dig i forumet
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 16:56 #30
the_worm har du ladet os i stikken? hehe