Avatar billede hede98 Nybegynder
18. november 2004 - 14:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Auktionssystem online og offline auktioner

Jeg har netop udviklet et online auktionssystem til brug på hjemmesider.
Systemet er opbygget omkring forskellige auktioner lister, hvor der kan tilmeldes xx antal effekter.

Effekterne kan der bydes ONLINE på indtil en bestemt dato samt et bestemt tidspunkt f.eks. d. 24.12.04 kl. 10.55. Dette betyder at personer som ikke kan være tilsteder på selv auktionen kan byde, I kan måske få prisen på jeres effekter lidt op, inden selve auktionen starter. OG SIDST men ikke mindst, i kan lave online auktioner.

Jeres kunder bliver oprettet som bruger af systemet, derved vil i også få adgang til deres e-mail og derved have mulighed for at sende nyhedsmail ud til dem.

HUSK i vil have mulighed for at lave jeres online bud system helt automatisk, i vil have mulighed for at lave online auktioner, hvor i ikke skal lave andet, end at oprette effekter.

Kontakt mig, på e-mail, hvis i kunne tænke jer at vide mere om systemet!
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2004 - 15:02 #1
Man må ikke reklamerer på eksperten, tjek reglerne.
Avatar billede superbent Nybegynder
21. november 2004 - 14:50 #2
Hvad er din e-mail?
Avatar billede hede98 Nybegynder
21. november 2004 - 15:24 #3
post@h-hedegaard.dk
Avatar billede hede98 Nybegynder
01. august 2007 - 11:59 #4