Avatar billede mortenhammer Nybegynder
18. november 2004 - 13:35 Der er 5 kommentarer

Relationel editor

Hej,

Jeg tænkte på om nogen kendte et program hvor det er muligt at tegne relationelle modeller?
18. november 2004 - 14:14 #1
Visio

Her kan du tegne dine relationsdiagrammer og få den til at generere databasen (eller omvendt, hvis du hellere vil det)

Sejt program! Omend, man jo skal aflevere noget for at få det :o(
Avatar billede mortenhammer Nybegynder
18. november 2004 - 14:30 #2
Ja det ville være bedst med et gratis program. Det med at genrerer databasen er ikke vigtig!
Avatar billede arne_v Ekspert
18. november 2004 - 18:40 #3
Prøv FabForce DB Designer 4 (http://fabforce.net/dbdesigner4/)
Avatar billede arne_v Ekspert
18. november 2004 - 18:41 #4
Den kan både tegne, generere SQL og er gratis
Avatar billede arne_v Ekspert
12. december 2004 - 20:17 #5
Har du prøvet DB Designer ?