Avatar billede vittrup69 Nybegynder
18. november 2004 - 00:52 Der er 4 kommentarer

manipulation af templates FP 2003 desing templates

hej,

wwwexpocafe-europe.com

..jeg har lavet min website med hjaelp af FP2003 readymade template designs, men nu vil jeg aendre paa / manipulere:

a - Hyperlinks bag top links som Home, Feedback etc - hvordan goer jeg det? jeg kan ikke bar eklikke paa dem, da de ikke viser hyperlinks option eller andet (de er jo del af FPs template design!)

b - Hvordan kan jeg aendre paa selve navnet teksten i de readymade template links som Home, Feedback etc.

Tak for hjaelpen
Avatar billede flintstone Novice
19. november 2004 - 16:36 #1
Punkt b) Gå til Vis -> Navigation og højreklik på dine links for at ændre navnet
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
19. november 2004 - 16:38 #2
re punkt b - tak det virkede

nogen ide vedr #a?
Avatar billede flintstone Novice
19. november 2004 - 16:44 #3
Måske....skal det forståes sådan, at du vil ændre linket på en knap til noget andet end det der lige er i FP 2003?
Avatar billede flintstone Novice
19. november 2004 - 16:45 #4
Eks. Feedback -> feedback.html ændres til eksemplevis til Feedback -> snaktilbage.html