Avatar billede borderlove Nybegynder
17. november 2004 - 13:28 Der er 2 kommentarer

Ofir e-mail! (pop3 server)

Hej med jer!

Er der nogen, der ved hvad ofir.mails pop3 server hedder.
Har fået en ny mail-adresse og så vil jeg gerne have vidersendt, mine mails og det gør dette nye mail-program.
Men den skal lige vide, hvad pop3 serveren hedder.
Så hvis der er nogen, der har svar på det, så vil jeg blive vældig glad.

På forhånd tak
Borderlove
Avatar billede jpvj Nybegynder
17. november 2004 - 13:31 #1
Det kan du ikke.

Se http://mail.ofir.dk/hjaelp.asp?l=&d=#outlook - næst nederst.
Avatar billede jpvj Nybegynder
17. november 2004 - 13:32 #2
(hvilket er det samme som at sige at du ikke kan checke din mail vha. Imap eller POP3)