Avatar billede stane Nybegynder
16. november 2004 - 09:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Læse cookie sat med js

Jeg har en cookie, der er blevet sat i et javascript. Den kan også uden problemer læses igen med js, men jeg kan ikke bruge js i den funktion, jeg pt. arbejder på.

Mit problem er, at jeg ikke kan få nogen værdier frem, når jeg prøver at læse cookien med asp.
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
16. november 2004 - 21:31 #1
har du sikret dig at den cookie er der efter du har genstartet din browser?
Kan være du har fået sat expire < nu.

Du kan prøve: skriv til cookien - og læs straks derefter igen.
Kan du ikke det er det fordi den er erklæret til at udløbe med det samme.
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
16. november 2004 - 21:32 #2
sorry læser dit ? forkert.
Hvis du ikke kan bruges Javascript hvad så? VBscript?

jeg har engang haft brug for at få fat i ugenummer vha vbscript i en javascript funktion - no problem. Den skal bare overføres rigtig.

Skriv igen hvis det er noget i den retning du vil - så finder jeg det lige
Avatar billede stane Nybegynder
16. november 2004 - 21:38 #3
Jeg kan bare ikke læse min cookie ved hjælp af normale asp kald. I js går det uden problemer. Har selvfølgelig sikret mig at cookiens navn osv er korrekte. :)
Avatar billede stane Nybegynder
20. november 2004 - 13:36 #4
lukker spørgsmålet...
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
20. november 2004 - 15:03 #5
du har ikke lyst til at vise din kode? lidt svært at hjælpe uden eksempel