Avatar billede htx98i17 Professor
15. november 2004 - 12:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

findes der et gratis brænderprogram?

Hej

Jeg har store problemer med at få min LITE-ON brænder til at fungere. Den har fungeret i XP med den hardwareinstallation, altså isætning (ikke er der er noget hokus pokus i den, bare for at fortælle at jeg ikke har lavet noget om hardwaremæssigt). Men nu kan jeg ikke få den til at brænde. Programmet (som oftest er NERO) finder brænderen, men når den begynder at initialisere forinden brænding, så går den i stå.

jeg har rigtig mange forskellige versioner af NERO og jeg kan ikke huske hvilken cd/version der fulgte med brænderen og det er jo et problem, for versionen på cd'en fungerer jo KUN med den brænder programmet medfulgte.

Jeg har opgivet at finde den rigtige cd. Måske har jeg den ikke mere.

Men, findes der et gratis brænderprogram, eller en trial af et eller andet brænderprogram, som fungere på *ALLE* brændere?
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2004 - 12:30 #1
Avatar billede htx98i17 Professor
15. november 2004 - 12:31 #2
tak, skynder mig lige at prøve det
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2004 - 12:31 #3
prøve Cdbrunerxp .... hvis det heller ikke virker.. prøve at åbne cabinettet og se om ledningen er faldet af !:)
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2004 - 08:41 #4
hvis det er løsningen .. luk venligst dit spm