Avatar billede the_moun Nybegynder
13. november 2004 - 23:48 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

intern HDD skal laves om til ekstern HHD, hvordan?

jeg vil gerne vide om det kan lade sig gøre at lave en intern hardisk om, så den kan bruges som en ekstern harddisk? Og hvad vil sådan en enhed hedde og koste. Det skal jo gerne kunne betale sig.
Avatar billede kalp Novice
13. november 2004 - 23:54 #1
du kan bare købe en USB BOks.. finder lige en god en til dig!
Avatar billede kalp Novice
13. november 2004 - 23:55 #2
kan ikke lige huske størrelsen på en almindelig harddisk men vil mene det noget i denne stil du skal have

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=134695
Avatar billede kalp Novice
13. november 2004 - 23:55 #3
hvis nu du vælger at købe hos fx zitech så kan du bare lige spørge hvilken størrelse harddisken har
Avatar billede kalp Novice
13. november 2004 - 23:56 #4
Link to passer til din harddisk.. hvis det er fra en stationer.. og ikke en bærbar
Avatar billede levich Nybegynder
14. november 2004 - 00:49 #5
Her kan du søge: http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=270

Om det kan betale sig? Tja, fordelen er at du nemt kan koble den til andre computere. Ulemperne er lavere læse/skrivehastighed og at den ofte bruger sin egen strømforsyning.