Avatar billede mlhave Nybegynder
13. november 2004 - 19:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IBM Thinkpad A31 kan ikke finde ramblok 2

Jeg har en IBM ThinkPad A31, der desværre ikke kan fine den nye ramblok jeg har sat i. Der er nu 2 ens 245 MB Ram blokke, men den kan kun finde den ene...
Avatar billede plokke Nybegynder
15. november 2004 - 15:22 #1
Er det originalt IBM-ram? Jeg opgraderede på et tidspunkt en A21, og måtte igennem 4 stænger "uoriginalt" ram, inden jeg blev nødt til at købe den ægte vare.

Kingston laver bl.a. ram der er godkendt til Thinkpads - og de laver også ram (med samme specs) som IKKE er det!! Tjek lige en ekstra gang at rammen overhovedet er beregnet til din bærbare ;)
Avatar billede mlhave Nybegynder
22. november 2004 - 11:11 #2
lukker - og sender til rep. :o(