Avatar billede exxon Nybegynder
13. november 2004 - 19:19 Der er 6 kommentarer

gendanne slettet outlook e mail?

hejsa..

På  min mors personlige arbejds computer er der blevet slettet en ret så vigtig e mail fra outlook express, og der er en rimelig stærk mistanke om at en medarbejder har gjort det med vilje for at dække over ham selv..
Så min mor er ret desperat efter at få fat på den mail igen men ved ikke hvordan.. jeg er ikke nogen ekspert når det gælder outlook så jeg skal ikke kunne sige hvordan vedkommende har båret sig ad, men jeg går ud fra mailen er blevet slettet fra indbakken og derefter fra 'slettet post' mappen..
Kan den gendannes? og hvordan?

-Exxon
Avatar billede bredker Nybegynder
13. november 2004 - 19:23 #1
hvis den ikke er i slettet post er den væk
Avatar billede bubbaa Nybegynder
13. november 2004 - 22:08 #2
kan i ikke kontakte afsende og få den sendt igen?
Vedkommende burde have den i afsendte beskeder.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
13. november 2004 - 22:09 #3
*afsender
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
14. november 2004 - 01:09 #4
hvad med at bruge dette program http://www.oemailrecovery.com/outlook-express-recovery.html
ved dog ikke om det fungerer da jeg ikke selv har brugt det, men det er da et forsøg værd
Avatar billede exxon Nybegynder
15. november 2004 - 15:14 #5
hej og tak for svaret..

problemet er lidt, at det formodes at være afsenderen selv der har været inde og slette mailen ;-) Så ryger diskretionen jo lidt..

Jeg vil prøve med det program som der foreslåes..

mvh Exxon
Avatar billede bubbaa Nybegynder
11. oktober 2006 - 12:04 #6
Skal vi få lukket?