Avatar billede gerlach-jensen Nybegynder
12. november 2004 - 22:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Minimer virker ikke hver gang?

Hej

Når jeg har flere programmer åbne, og vil minimere en eller flere virker det ikke at klikke en enkelt gang på den lille boks forneden på processlinjen.

Jeg bliver nødt til at højreklikke på den og der vælge minimer.

Hvordan skal jeg løse dette problem?

Skriv så langsomt som muligt ellers forstår jeg det ikke ;o)
Avatar billede gerlach-jensen Nybegynder
13. november 2004 - 17:25 #1
Er der slet ingen der kan hjælpe mig?`?
Avatar billede lx2ba Novice
16. november 2004 - 21:38 #2
Hvis du vil minimere ALLE åbne vinduer, så gøres det mest elegant (synes jeg ;<D )
ved at trykke START ned + (samtidigt) d-tasten. Det aktive vindue kan du minimere ved at trykke ALT (slip den igen!) - mellemrum - og derefter enten n-tasten eller i-tasten (alt efter hvilket system du har).
;amn MAKSIMERER ved at trykke ALT - mellemrum - m.
Når du har trykket ALT og mellemrum kommer der en lille menu, hvor du vil kunne se, hvilket bogstav du skal benytte, - det er nemlig understreget!
Prøv det!
Avatar billede gerlach-jensen Nybegynder
28. november 2004 - 03:31 #3
Havde glemt dette spørgsmål..

Problemet ligger i at man "normalt" kan maksimere og minimere sine åbne vinduer bare ved at trykke på det aktuelle vindue på processlinjen.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. november 2004 - 13:04 #4
Her er et "long shot"
Hent denne batchfil:
http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip
Udpak filen og dobbeltklik den. Den retter op på mange småfejl i internet explorer og da IE er dybt integreret i windows er der en chance for at filen kan hjælpe.
Avatar billede gerlach-jensen Nybegynder
28. november 2004 - 13:26 #5
Det lader til at have virket :) åbnede 20 vinduer og havde ingen problemer med at lukke på "tryk på processknappen"

Takker og du smider et svar :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. november 2004 - 13:44 #6
Det var S.... *G*

Det var et langt skud, men åbenbart et godt et :)

Her kommer svaret *s*
Avatar billede gerlach-jensen Nybegynder
28. november 2004 - 14:00 #7
takker igen.. lader til at hojben har ret meget ret :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. november 2004 - 14:26 #8
Velbekomme og takker for point :)