Avatar billede olfert27 Nybegynder
11. november 2004 - 17:59 Der er 4 kommentarer

Program til fremstilling af skilte

Hej

Har brug for et program til at lave prisskilte til en butik. Prisskilte skal max være A4 størrelse !!!!

Jeg ønsker mange muligheder for grafik og gerne en smule proffesionel !

Mvh
Mikkel
11. november 2004 - 18:12 #1
Det kan da vist klares i et tekstbehandlingsprogram: Word, WordPerfect el. lign.
Brug evt. et layout-program: InDesign, PageMaker, Quark Xpress
Eller evt. et grafikprogram: Illustrator, Photoshop, Paint Shop Pro, Paint.

Alt efter hvilke elementer, der skal indgå i det enkelte dokument. Det kan selvfølgelig også spille hvilke programmer du råder over, eller du bare går ud og køber et til formålet.

Fortæl lidt mere om opgaven, hvis noget skal uddybes.
11. november 2004 - 18:13 #2
Jeg ville sandsynligvis vælge InDesign.
Avatar billede exert Nybegynder
15. november 2004 - 22:18 #3
Indesign er godt til at samle grafik, billeder og tekst, men skal grafikken laves i Indesign er der begrænset muligheder og et ekstra program som Illustrator og/eller Photoshop er nødvendigt afhængigt af hvilken type grafik der er brug for.
Jeg bruger selv de tre ovenstående programmer fordi jeg er vandt til dem, men måske er Corel Draw noget for dig. Det kan nemlig "nogenlunde" det samme som de tre programmer bare i et og samme program.
02. februar 2005 - 15:02 #4
Lukketid?????