Avatar billede mccookie Seniormester
11. november 2004 - 17:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan henter jeg ørnen ned på min egene computer

Hejsa

Er der nogen der kan hjælpe?

Jeg ænsker at hente ørnen fra DR's hjemmeside.....så jeg kan se den i ro og mag herhjemme.....

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede simonvalter Praktikant
11. november 2004 - 17:26 #1
den bliver streamet fordi de ikke ønsker at man downloader den.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. november 2004 - 17:29 #2
Avatar billede screem_brille Novice
11. november 2004 - 17:32 #3
simonvalter, det er godt nok ordkløveri, men det er ikke muligt at streame noget, uden man downloader det, men ved dog godt hvad du mener ;)

Tilspørger, det kommer an på hvilket format det streames i, mankan til nogle typer streams få rippers som gemmer det i f.eks en mpeg fil.
Avatar billede nilsen Nybegynder
11. november 2004 - 18:20 #4
Avatar billede kipolaks Nybegynder
12. november 2004 - 00:57 #5
du kan da bare hente filerne som de er... linkene til de forskellige afsnit afslører for meget :) ->

java script: parent.viewMovie('http://wms.dr.dk/storage/PP/tvdrama/oernen/oernen4.wmv', '320x240');

altså kan du bare hente http://wms.dr.dk/storage/PP/tvdrama/oernen/oernen4.wmv og se den offline..

//poulseye
Avatar billede kipolaks Nybegynder
12. november 2004 - 00:58 #6
og så er der sikkert også en masse andre spændende ting på samme server man bare kan hente :)
Avatar billede simonvalter Praktikant
12. november 2004 - 02:25 #7
ahh nice :) bare ærgeligt de allerede har fjernet episode 1
Avatar billede hanloven Mester
12. november 2004 - 05:24 #8
Syns bare den henter en genvej til filen... (Bare lige en lille kommentar fra mig :-)

//Hanloven
Avatar billede mfc Nybegynder
13. november 2004 - 11:55 #9
<Freeware> SDP
http://sdp.ppona.com/
Super Program til at hente stream med...
Avatar billede mccookie Seniormester
24. december 2004 - 12:41 #10
lukker og slukker......

Glædelig Jul