Avatar billede madsnordskov Nybegynder
15. oktober 1999 - 13:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ASP eller PHP3

Hvad er bedst at bruge, når man skal kommunikere med en Oracle-database?
Avatar billede kichian Nybegynder
15. oktober 1999 - 21:55 #1
De er "indbygget" support til Oracle i begge. Dvs i ASP bruger du ADO, hvor det i PHP kører "native" via et modul.
Hvad der er bedst er lige til en religionskrig. Men hvis det skal køre under Windows er ASP bedst, ellers PHP.
Avatar billede madsnordskov Nybegynder
20. oktober 1999 - 10:07 #2
Oracle databasen ligger på en UNIX maskine, men resten af applikationen på en NT.
Avatar billede kichian Nybegynder
22. oktober 1999 - 20:34 #3
Så SKAL du bruge ASP og Microsoft IIS 4.0, da PHP og alle andre scriptsprog på NT ikke er prakrisk anvendelige