Avatar billede cdm1986 Nybegynder
10. november 2004 - 22:00 Der er 6 kommentarer

Hvor er min musik?

Hej

Efter at have lavet en systemgendannelse på min computer, er næsteb al min musik blevet lavet om til såkaldte VBScript's.

Disse VBscript's fylder kun ca. 11-12kb, men mapperne med musik fylder stadig ligeså meget som de gjorde, da det var normale mp3 filer.

Er der nogen måde jeg kan få min musik tilbage??

Det vil hjælpe meget, da jeg ikke har så meget lyst til at ligge alle mine cd'er ind på computeren igen.

på forhånd tak!

cdm1986
Avatar billede halifax Nybegynder
10. november 2004 - 22:35 #1
Kan du stadig se de enkelte filer i mappen(erne) med dit musik - uanset hvad de nu måtte hedde til efternavn?
En mp3 der før fyldte fx. 3.5MB kan jo ikke nu kun fylde 11-12kb. Hvad er egenskaberne for disse filer?
Avatar billede cdm1986 Nybegynder
10. november 2004 - 22:56 #2
jeg kan stadig se de enkelte filer i mapperne!

Nej, filerne kan ikke lige pludselig kun fylde 12kb. Men fx. en mappe med 20 af disse filer burde kun fylde  burde kun fylde 240 kb. men når jeg kigger på egenskaberne for disse mapper fylder de fx. stadig 80 mb, som om musikken stadig er der.

Hvad mener du med "egenskaberne for disse filer"?

tak for de forløbige svar!!!

cdm1986
Avatar billede halifax Nybegynder
10. november 2004 - 23:55 #3
Med egenskaber mener jeg, prøv at højreklikke en af filerne og vælg Egenskaber. Her kan ses om den bliver kaldt en mediefil og filens reelle størrelse. Klik også på Dokumentinfo i dialogboksen, dernæst Avanceret.
Giver den nogen spor om, at det reelt skulle være en mp3 fil?
Avatar billede stoffer82 Nybegynder
11. november 2004 - 07:25 #4
Har du scannet din computer for virus?
Ved ikke om det er tilfældet her, men jeg havde på et tidspunkt en virus der lavede en kopi af alt musik, film og billeder.
Avatar billede cdm1986 Nybegynder
11. november 2004 - 11:07 #5
-stoffer

nej det har jeg ikke, hvad hed virusen, og fik du din filer tilbage?

mvh

cdm1986
Avatar billede stoffer82 Nybegynder
11. november 2004 - 11:17 #6
Jeg kan faktisk ikke huske det, det er længe siden.
Jeg mener bare jeg formaterede.
Det er jo heller ikke sikkert det er tilfældet.

Prøv den her:
www.housecall.antivirus.com

Den er go og gratis.