Avatar billede nahpets Nybegynder
10. november 2004 - 18:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program til netcafé

Når man besøger en netcafé, på forskellige udenlandske rejsemål .. Tenerifé, Gran Canaria osv, så har de altid et smart progra som kan åbne for forskellige pc'er, eller man kan logge sig ind med et skrabelod el. lign. Derefter viser computeren hvor lang tid man har tilbage.. og derefefter logger computeren selv af. Jeg har brug for at vide, om der er nogen der har kendskab til disse programmer (links, navne, steder, priser) osv. Håber på svar.. Jeg giver 200 point :D
Avatar billede stoffer82 Nybegynder
10. november 2004 - 19:19 #1
Ved ikke hvad programmet hedder, men de bruger et der viser hvor lang tid man har tilbage på playtown.
Avatar billede nahpets Nybegynder
10. november 2004 - 19:50 #2
Tak skal du have... Har mailet til dem nu, og håber på svar... Holder lige spørgsmålet åben, for at se om der skulle være flere kommentarer :D
Avatar billede Chewie Novice
10. november 2004 - 19:53 #3
Avatar billede Chewie Novice
10. november 2004 - 19:55 #4
du får lige et svar :)

vil lige nævne at jeg mangler et program som kan det samme dog uden server, hvis der nu kom en forbi der kende et sådan program