Avatar billede jespersusgaard Nybegynder
09. november 2004 - 14:09 Der er 2 kommentarer

Alrid navigation i Windows?

Jeg overvejer at anskaffe mig en god og billig pda, mog har hørt forskellige steder fra at der altid er navigation i en pda hvis bare den har windows installeret, kan det virkelig passe?
Og er der nogen der har et forslag til en billig og god pda med navigation.
På forhånd tak
Avatar billede leifleif Nybegynder
09. november 2004 - 17:10 #1
Nej, Jesper man kan sagtens købe en PDA uden der samtidig er en GPS. Spørgsmålet er om det kan betale sig, idet de forskellige store varehuse har næsten altid gode tilbud på en samlet pakke. Se mere på www.tom-user.dk eller www.pocketfreak.dk der kan du læse en masse om forskellene.
Har selv en Ipaq 2210 fra HP. Den vil jeg nødig undvære. Den følger mig overalt.

mvh/leif b.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. november 2004 - 20:25 #2
Hold øje med Fujitsu Siemens Pocket Loox familien de næste dage. Der sker ting og sager!!!