Avatar billede vittrup69 Nybegynder
09. november 2004 - 00:31 Der er 4 kommentarer

FrontPage 2002 vs FrontPage 2003 extensions

hej,

Hvis et gratis webhotel tilbyder FP 2002 extensions uploading, kan jeg saa uploade min webside, designet med med en FP2003 template (inkl. frames etc. etc)- basically, er der forskel paa 2002 og 2003 extensions?? - der er naesten ingen der skriver 'FP 2003 extensions available'

Tak
Peter
Avatar billede hcma Novice
09. november 2004 - 16:12 #1
mener ikke der nogen forskel, men hvorfor lader du det ikke komme an på en prøve.
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
09. november 2004 - 16:38 #2
tak for svar, men har proevet og har nogle problemer (see http://www.eksperten.dk/spm/558729) - basically sa vil de 2 webhoteller jeg bruger ikke vise alle rammerne, samt design etc etc, naa r jeg oploader med FP2003 og taenkte at der maaske var en menningen med at der kun var refereret til FP2002 ext. og ikke 2003?
Avatar billede hcma Novice
09. november 2004 - 19:01 #3
det har ikke noget med rammer at gøre, om de vises eller ikke. Det er kun få ting af FP's sager som kræver FP server ext.  Kan desværre ikke huske alle, men det er bl.a. besøgstæller
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
09. november 2004 - 20:14 #4
hmmm, ja saa er jeg ikke kommet meget laengere i min soegen efter svar paa hvad problemet er... at jeg ikke kan oploade min webside designet med faerdiglavet 'templates' i FP2003... hvad goer jeg saa: svaret er byg siden op fra scratch... men det har jeg ikke tid, eller talent til.???