Avatar billede oprah Nybegynder
08. november 2004 - 11:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Erfaring med Lingo?

Hej
Jeg bor i Århus og er lige startet på multimedia udd. Jeg søger en, som kan afsætte et par timer om ugen til at lære mig Lingo på grundlæggende niveau, og besvare mine spg.Timeløn betales efter aftale
Avatar billede kanding Nybegynder
08. november 2004 - 12:16 #1
Det drejer sig vel om det samme som det andet spørgsmål ikke ? eller...

Nåh men, john@spritelab.dk ;-)
Avatar billede ambrass Nybegynder
08. november 2004 - 13:03 #2
Prøv at kikke på:

http://www.macromedia.com/support/documentation/en/director/

som er Director Documentation sitet. Her er dokumentation, tutorials og nyheder om Lingo og Director. Prøv at hente Scripting Ref (10M) ned.
Avatar billede hieu Nybegynder
10. november 2004 - 17:57 #3
Hej...
Er selv datalogi-multimedie studerende i Århus. Jeg er faktisk ved at skrive et speciale omhandlende ai, lingo, spil og læring. Så jeg har et pænt styr over hvordan lingo fungerer. Kontakt mig på: hieu@daimi.au.dk eller kig forbi mit kontor på hopper-117 ved åbogade(jeg går ud fra du ved hvor det er henne, ellers kig på e-rceptionen).