Avatar billede astengaard Nybegynder
08. november 2004 - 00:08 Der er 1 løsning

Overføre filer mm. til nokia tlf. via pda

Jeg har lige fået en medion pda, som virker okay. Derudover har jeg en nokia 6220, som jeg gerne vil overføre ringetoner, logoer mm. til, men jeg vil ikke betale for et datakabel, hvis jeg kan gøre det via PDA'ens infrarøde port. Så mit spørgsmål er: Er det muligt at overføre filerne fra PC'en til PDA'en (JA) og videre til nokia'en??

Hvis jeg vælger Settings->Connection->Beam->Receive an infrared beam, og åbner den infrarøde port på nokia'en, så finder PDA'en en nokia 6220, men jeg skal vel bruge et program, eller hvad???
Avatar billede astengaard Nybegynder
08. november 2004 - 13:23 #1
Jeg fik svaret på pocketfreak.dk.
I File Explorer kan man ved at holde stylus'en nede få en menu frem, hvor man kan vælge Beam File...
Og så sender den ligeså fint filen til telefonen!