Avatar billede catman Nybegynder
07. november 2004 - 17:06 Der er 2 kommentarer

Visning i frames efter opgradering til FP 2002

Jeg har en side med flere frames hvoraf den midsterste bruges til visning af andre sider via hyperlinks. I den højre frame har jeg en tabel der indeholder thumbnails af jpg´er. De har så et hyperlink til siden i midten, så når man klikker på dem vises de i større format der. Det virker bare ikke mere efter opgradering. Når man står i "Normal" view og følger hyperlink med CTRL+klik viser den billedet i Picture Viewer. Jeg kan ikke finde en indstilling der fjerner dette !!!
Mine tekst hyperlinks virker med CTRL-klik i "Normal" view, men ikke når jeg bruger "Eksempel" View. Så sker der ingenting hverken med tekst eller billed links.....
Der er maksimum point for det skulle have været færdig i dag ;(
Avatar billede superdreng Nybegynder
09. november 2004 - 20:48 #1
Har du husket at skrive i linkene for at dette ikke skal blive i rammen selv.

target="rammens navn som siden skal vises i"

ellers klik på html i document hvor de små billeder er og vis der står det i linket skal du fjerne det

alt="billed.jpg"

eller skriv siden på din hjemmeside så skal jeg se om jeg kan ordne det!
Avatar billede catman Nybegynder
10. november 2004 - 16:43 #2
Hej - TAk for hjælpen, det har jeg checket. Trækker spørgsmålet tilbage, det virker efter en servicepack.