Avatar billede vittrup69 Nybegynder
06. november 2004 - 23:45 Der er 13 kommentarer

templates FP 2003

hej,

arbejder med at lave en webpage og som design bruger jeg en af FrontPage's 'templates' - alt ser godt ud i FP 2003, men efetr at have uploded den til min server/web hotel, men saa naar jeg ser den gennem nettet (explorer etc) saa er alle frames vaek, og basically saa har den tabt ald design etc - hvad har jeg glemt?

Pls hjaelp

Tak
Avatar billede flintstone Novice
07. november 2004 - 11:26 #1
Husk at få ALLE underbiblioteker med over.
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
07. november 2004 - 17:34 #2
sker det ikke automatisk i FP 2003, naar jeg trykker paa 'knappen' publish? - bliver ikke alt 100% sendt afsted?

???
Avatar billede flintstone Novice
08. november 2004 - 16:30 #3
Skal jeg ikke lige kunne sige, for jeg uploader med CuteFtp. Men jo, det burde det da gøre.
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
08. november 2004 - 17:02 #4
cuteftp, er det et gratis pgr?
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
08. november 2004 - 17:06 #5
noget andet:... naar jeg aabner mit ftp program saa virker det som om der er nogle af de folders, som indeholder design template detaljer, er usynlige, kan dette vaere problemet, jeg taenkte at det ikke gjorde noget, og at disse folders blev uploadet alligevel, men nej, det tror jeg ikke de goer - er underscore _ forand navnet paa folderen en indikation af et eller andet (re hvilken type folder det er) da det er disse folders som for det meste er usynlige.
Avatar billede flintstone Novice
08. november 2004 - 17:54 #6
De foldere du taler om skal med over, når du uploader. Noget andet......er indholdet på webhotellet det samme som den folder hvor du har alle dine filer?
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
08. november 2004 - 18:10 #7
ja det gaar jeg ud fra, men den eneste maade jeg kan tjekke hvilke folders der er inde i min website folder, er ved at lave det usynelige.. synelige! men det kan jeg jo ikke goere med dem som er paa serveren/webhotellet, saa hvordan ved jeg om de er oploaded eller ej? jeg ved det.. dette er en svaer en... (spoergsmaal)
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
08. november 2004 - 18:12 #8
hvis du har tid, saa kan du se hvad jeg proever at beskrive:

www.half-star.com
klik paa links (Til venstre)
klik paa lille gule prik laengst til hoejre
der aabnes den side jeg arbejder paa (expocafe-europe.com)
klik derefter paa kaffeboenderne
..og her opstaar problemet
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
08. november 2004 - 18:14 #9
paa siden kan du se tekst, men der burde vaere frames til hoejre samt i top, med links etc etc... og det er der jo ikke, og saa stopper ferien jo, for saa kan brugeren ikke komme videre... jeg kunne lave alt fra scratch, men nu har jeg valgt at bruge 'design templates' i FP 2003, og saa burde det jo fungere...?
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
08. november 2004 - 18:15 #10
ja det gaar jeg ud fra, men den eneste maade jeg kan tjekke hvilke folders der er inde i min website folder, er ved at lave det usynelige.. synelige! men det kan jeg jo ikke goere med dem som er paa serveren/webhotellet, saa hvordan ved jeg om de er oploaded eller ej? jeg ved det.. dette er en svaer en... (spoergsmaal)
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
08. november 2004 - 18:16 #11
basically sa, kan jeg/vi konkludere at FP 2003 ikke vil lade mig oploade frames? - men det kan jo ikke passe, saa jeg goer et eller andet forkert...

any ideas?
Avatar billede flintstone Novice
08. november 2004 - 19:19 #12
Om du gør noget forkert er lidt svært at vurdere. Fordelen ved CuteFtp er, at du har 2 paneler.
Et med din foldere, hvor dine filer ligger og et hvor filerne ligger på dit webhotel. Derved kan man tydeligt se, om man her fået det hele med. Iøvrigt burde der ikke være problemer med at uploade frames.
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
08. november 2004 - 19:23 #13
samme i den ny FP 2003 - to paneler, lige som de traditionelle FTB iploaders, men, men - samme problem - jeg oploader og oploader, men hver gang (som du maske kan se via link givet, at mine 'kaffe' sider vil ikke aabne i frames og med link etc. saa jeg er ikke kommet meget laengere endnu.