Avatar billede daque Nybegynder
06. november 2004 - 20:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tinitus problem fra strømmen på min computer

Hej

Hver gang når min computer har været slukket er der kommet sådan en tinitus lyd fra der, hvor strømstikket er i! Det har jeg heller ikke noget imod, og lyden var meget lac.

Tilfældigvis ville jeg så vise min storesøster SIMS 2, så det gik jeg ind i og så kunne jeg pludselig høre tinitus lyden meget kraftigt, hvordan kan dette være?

Hardware reagerer fordi jeg går ind i et spil?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. november 2004 - 20:38 #1
Et vildt gæt...
Du er her : Eksperten : Spørgsmål & Svar : Databaser :: Filemaker Pro

Dit spørgsmål har intet med filemaker pro at gøre????

(luk det og opret igen i korrekt kategori ;))
Avatar billede daque Nybegynder
07. november 2004 - 18:47 #2
hmm hvordan slettet jeg spg?

fejlplaceret! :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2004 - 20:21 #3
lav svar og accepter eget svar ved at markere dit navn i boksen og klik accepter
Avatar billede daque Nybegynder
07. november 2004 - 20:58 #4
g