Avatar billede pc-fjolset Nybegynder
05. november 2004 - 19:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Win2000 fryser.

Hej,
Jeg har præcis det samme problem som beskrevet her:
http://eksperten.dk/spm/223628
men forstår desværre ikke helt hvordan jeg løser problemet.
Min bærbar har fungeret uden problemer i årevis, men pludselig fryser den altså under opstart.
Er rimelig desperado da der ligger nogle vigtige dokumenter på computeren.
Håber der findes en hjælpsom sjæl derude.
/Jesper
Avatar billede ebe Praktikant
05. november 2004 - 19:41 #1
Din bærbar har en 2,5 tommer disk, som ikke passer i stik med en alm. computer. For ca. 100 kroner kan du købe en adapter, så du kan pløkke den som slave til en stationær pc. Kopier nu alle data over som du ikke vil miste. Bagefter kan du formatere disken, og se om den så virker i den bærbare, eller om der er hardware fejl.
Avatar billede ebe Praktikant
05. november 2004 - 19:42 #2
ps.: adapteren kan købes på nettet eller i alle fornuftige computerforretninger.
Avatar billede pc-fjolset Nybegynder
07. november 2004 - 20:27 #3
Takker. Sådan en skaffer jeg mig så.
Smid et svar for point.
Avatar billede ebe Praktikant
07. november 2004 - 20:38 #4
svar :)
Avatar billede ebe Praktikant
08. november 2004 - 06:14 #5
takker :)