Avatar billede mk281177 Nybegynder
05. november 2004 - 13:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dygtige freelance programmører søges

Hej

Jeg har planer om at starte et webdesign m.m. firma og har derfor brug for nogle dygtige programmører som vil hjælpe mig med at udfører de opgaver jeg får.

Jeg søger folk indenfor følgende:

- XML
- Visual Basic
- Python
- Linux
- JSP
- Graphic Design
- Cold Fusion
- Website Design
- SEO
- Perl/CGI
- Javascript
- Flash
- C/C++
- ASP
- Windows
- PHP
- Logo Design
- Java
- Delphi
- Banner Design
- .NET

Hvis du har nogen af følgende skills så henvend dig gerne til mig på mail michael@nitroclicks.dk.

Betalingen vil foregå sådan at jeg byder ind på diverse projekter. Jeg deler så betalingen for projectet med den/de folk i det team jeg får samlet ligeligt. Så hvis der er mig og en anden er det 50/50. Er der mig og 2 andre til at lave projectet bliver det ca. 33/33/33. og således. Er man ikke indstillet på dette så skal man ikke melde sig. Man vil naturligvis blive gjort opmærksom på hvor meget betaling man får så man kan bedømme om man vil lave jobbet eller ej.

Skriv hvis du er interesseret.

Hilsen

Michael
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2004 - 13:27 #1
Har sendt en mail
Avatar billede mk281177 Nybegynder
05. november 2004 - 13:40 #2
Hej spacemaninc

Jeg kigger på den og vender tilbage.

Tak for din interesse og håber vi kan finde ud af noget.

Michael
Avatar billede whyme Nybegynder
05. november 2004 - 17:50 #3
daniel.chr@gmail.com