Avatar billede survivor Nybegynder
05. november 2004 - 02:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Siden Kedelig??

Hvad ville gøre denne side mere interessesandt??
Jeg er åben for al konstruktiv kritik!

www.tiger-networks.net
Avatar billede evilfish Nybegynder
05. november 2004 - 07:22 #1
Det er som om der mangler noget i venstre side... Siden hælder nærmest til højre i grafikken... Om hvad der skal være ved jeg ikke
Avatar billede peet-49 Novice
05. november 2004 - 08:20 #2
Synes der mangler en "ramme" eller en baggrundsfarve
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2004 - 08:54 #3
Der mangler et ordenlig banner,menu er fed nok, lave evt. en topmargin="0" således at du ikke spilder noget plads for oven, sæt evt. en vandmærke således at du ikke behøver en ramme ...
Avatar billede double-g Juniormester
05. november 2004 - 12:41 #4
Den opfører sig underligt hvis man prøver at stemme

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /customers/tiger-networks.net/tiger-networks.net/httpd.www/mainright.php:9) in /customers/tiger-networks.net/tiger-networks.net/httpd.www/mainright.php on line 133

Du har også 3 forskellige
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<title>Untitled Document</title>

</head>

<body>
</body>
</html>
Avatar billede medievil Nybegynder
06. november 2004 - 10:54 #5
Sidens farver er meget gode, og du har ramt en god rød så den ikke springer ud i øjnene på os. men som de andre siger er der noget der godt kan gøres bedre, nu har du sikkert lave det hele i tabeller/Iframes, right? Men så kunne du os som de andre er inde på sætte rammer rundt om banneret, rundt om menuen, osv.

Hvis vi skal gå lidt i detaljer så kan side godt blive kedelig i længden, måske skulle du prøve at lave noget afveksling i farver, måske noget sort der sprænger lidt frem, eller noget andet.